اخبار
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران متافو، مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست ‌جمهوری با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت تور فناورانه (TechTour) برگزار می‌کند. به گزارش اکوموتیو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان تحصیل‌کرده در خارج از کشور، اعضاء هیات علمی و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران و بازدید از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) در تاریخ 4 و 5 آذر‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این تور با هدف آشنایی متخصصان تحصیل کرده در خارج از کشور، اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه صنعت و معدن، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفغ نیازها و چالش های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه سازی میان متخصصان و شرکت ها برگزار می شود.

محورهای اصلی این رویداد شامل موارد زیر است:

  • نشست و گفتگو میان متخصصان و اعضای هیئت علمی با فعالان صنعت و معدن و مسئولان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری
  • معرفی متخصصان فعال به صاحبان صنعت و فناوران
  • معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه صنعت و معدن
  • بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT)
  • بازدید از غرفه‌های برتر نمایشگاه ایران متافو
  • شبکه سازی میان متخصصان، اعضای هیئت علمی و نخبگان فعال در این حوزه با صاحبان صنایع در حوزه های مرتبط با صنعت و معدن
علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند به سایت مربوطه مراجعه کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت این رویداد محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.
( )( )( )( )( )
به این مطلب امتیاز دهید

نظرات

جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید