اخبار

رویداد توسعه و تبادل فناوری صنعت اسباب بازی به میزبانی ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم برگزار می شود.

ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم، با همکاری مرکز ملی صناعی خلاق وزارت صمت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب بازی، انجمن تولید کنندگان اسباب بازی و مجمع فعالان اسباب بازی، این رویداد را از امروز، 12 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.

به گزارش اکوموتیو به نقل از معاونت علمی، هدف از برگزاری این رویداد ایجاد ارتباط میان زیست بوم خلاق و دانش بنیان و تولید کنندگان اسباب بازی کودکان است. برگزار کنندگان رویداد توسعه و تبادل فناوری صنعت اسباب بازی، امیدواند ایجاد ارتباط میان این دو زیست بوم به بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان و طراحی و تولید اسباب بازی با کیفیت با اسفتاده از مواد و تجهیزات ایرانی منجر شد.

مخاطبان این رویداد، فعالان صنعت سخت افزار برق و الکترونیک، لیزر و فتونیک، مواد پیشرفته، محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فاوا، صنایع نرم افزاری، بازاریابی و فروش نوآورانه و فناورانه محصولات تولیدی هستند. در این رویداد 24 نیاز فناورانه صنایع، 73 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه رفع نیازهای فناورانه مذکور و 93 تولید کننده صنعت اسباب بازی دارای نیاز فناورانه شناسایی شده اند.

قرار است در پایان رویداد توسعه و تبادل فناوری صنعت اسباب بازی با محوریت معاونت علمی و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، از 5 کلان پروژه پیشران توسعه صنعت اسباب بازی کشور رونمایی شود.

( )( )( )( )( )
به این مطلب امتیاز دهید

نظرات

جهت ارسال نظر و دیدگاه خود باید ابتدا وارد سایت شوید