عکس پروفایل پارس لاجیک

پارس لاجیک

سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری

عکس پروفایل پارس لاجیک

پارس لاجیک

سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت پارس‌لاجیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و در این مدت، به صورت تخصصی بر روی سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، امداد مشتریان (Help Desk)، مرکز تماس (Call Center) و مرکز ارتباط (Contact Center) تمرکز نموده است.

اطلاعات تماس

دفترمرکزی
دفترمرکزی
ایران، تهران، تهران
میرداماد، میدان مادر، برج بیژن، طبقه ۱۰، واحد 3
سایت اصلی
رایانامه